torsdag, november 01, 2007

Angående tystnaden

Jag är medveten om att det inte hänt något här i bloggen på ett tag, och jag ber om ursäkt för detta. Det har att göra med två saker av privat karaktär, den ena fruktansvärt sorglig och jag kommer inte att gå in närmare på den, men den andra är trevlig; jag har haft familjen på besök. Mamma, pappa, jag, Rex och Filip inklämda i mitt nittonkvadratsrum var rätt spännande, men det gick bra. Och så var vi allihopa, utom mamma, på Sonata Arcticas konsert i Stockholm igår. Det var underbart! Jag har viss nackvärk idag; headbanging är som bekant härligt, härligt men farligt, farligt.

Nu ska jag sätta mig och skriva mitt PM om rättssäkerhet och klockan 19:30 ska jag lyssna på Annie Johansson som pratar på Heimdal. Förhoppningsvis återkommer jag inom en snar framtid med lite politiska inlägg.

Inga kommentarer: