torsdag, maj 03, 2007

Update

Har varit obloggat ett tag nu, jag vet. Var i vilket fall som helst i Järvsö över helgen, mormor fyllde 80 den första maj, så vi var samlade halva släkten. Väldigt trevligt, dock bortsett från den totala bristen på fest inne i Järvsö på valborgsmässoafton. Antar att alla var i Ljusdal. Nåja, tidig sänggång är inte alltid dåligt.

För övrigt tror jag att jag närmar mig ett nervöst sammanbrott - det känns bara som om det är för mycket nu. Nåja, jag har i alla fall sovmorgon till 11:25 imorgon, så jag ska väl inte klaga. Gäller att hinna tvätta ikväll, om det inte är upptaget. Måste få tag på Sune innan jag äter upp alla bullar själv. Måste skriva klart projektrapporten. Måste börja fatta kemin. Det är nog det största problemet. Fysiken flyter faktiskt på riktigt bra nu, det är jag jättenöjd med, men kemin är fortfarande obegriplig.

Har styrelsemöte med CUF på söndag, men tänkte fara hem till Flon imorgon i alla fall. Har bara lördag den här helgen och söndag-måndag nästa helg kvar att vara hemma på - resten av terminen!
Herregud, jag har för mycket att göra.

Nåja, mösspåtagning på onsdag och snart, snart studenten. Ska bli så skönt!

Inga kommentarer: