fredag, maj 04, 2007

Äntligen helg!

Den här veckan kan benämnas som kort men intensiv. Småmissade sovmorgonen imorse p.g.a. tvättid - hade aldeles för lite rent, så det var bara att pallra sig upp klockan sju för att slänga i de två första maskinerna.

Är över huvud taget onormalt trött. Nåja, åker in till stan imorgon, eventuellt utgång med Kristina och hennes kompisar, slumrar på expen och kan sova till åtminstone tolv söndag morgon. Känns jättebra. Sen har vi styrelsemöte kl 17:00, och så ska jag shoppa lite på måndag. Nej, jag vägrar gå på studentsångsträningen. Det är för de övrigas bästa, tro mig. Vore ju tråkigt om de miste förståndet alldeles precis innan studenten, liksom. Jag lämnar sjungandet åt de som kan.

Mamma är på dåligt humör för tillfället, förresten. Tror hon har ätit lite nu iaf, så det kanske blir bättre, men ändå, det är så fruktansvärt tråkigt att komma hem när det är sån dålig stämning i huset. Makes me glad I'm going. Nästa helg är ju dock den sista som jag tar mig hem på resten av terminen, så det känns extra surt. Nåja, blir kanske bättre efter middagen. Huset är ju städat nu i alla fall.

Inga kommentarer: