söndag, april 13, 2008

Lyxfällan är tillbaka!

Jag har insett att jag är lite sen med den här nyheten, men jag har varit för upptagen med att titta på alla avsnitt för att hinna skriva något. Idag är dock Lyxfällans Charlie med i DN och förklarar lite grundläggande grejer om privatekonomi.

Jag är personligen helt nerkärad i programmet. Vad är mer public service än att hjälpa människor med allvarliga, ekonomiska problem och samtidigt lära publiken ett och annat? Dessutom ligger alla avsnitt uteLyxfällans hemsida. Jag älskar verkligen det här. Sällan ser man i TV att någon vågar vara tydlig med att man själv ansvarar för sitt eget liv, sin egen ekonomi och sin egen framtid. Det är så skönt att höra.

Själv lever jag ju just nu på pengar från alla er skattebetalare. Jag tackar och lovar att betala tillbaka så fort det bara är möjligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!
här har du en som har stenkoll på sin ekonomi.
jag älskar oxå att titta på lyxfällan.