tisdag, maj 30, 2006

Reklam-offensiv

Så här är det; någon lustingkurre på längan lägger sin reklam i min brevlåda. Jag vet att det inte är posten, för dels har jag en "EJ REKLAM"-lapp på brevlådan, och dels så ringde jag kundtjänst förra veckan, och de skulle uppmärksamma saken. Slutsats: Någon jävlas med mig.

Eftersom jag känner förhållandevis få människor i området så har jag ingen vidare lust att gå och anklaga alla, så jag gör det enkelt för mig och lägger allt i Storcks brevlåda. Han känner typ alla och vill inte har reklam i sin låda, alltså lär han ta reda på vem fan det är som inte orkar gå till pappersinsamlingen. Ska bara nämna det för honom. Eftersom jag började med att dumpa två LT, en ÖP och en Ljusdalsposten samt Svepet i hans redan överfulla brevlåda igår anser jag att min reklam-offensiv är inledd.

Inga kommentarer: