torsdag, februari 15, 2007

Sammanfattning: Ungdomstinget

Som vanligt var det helt underbart. Men vem hade förväntat sig något annat? Det är alltid underbart. Det enda tråkiga var att jag satt som sekreterare, och fick således inte gå upp och argumentera. Jaja, det var en paniktillsättning, man får väl stå ut. Var inte så illa i alla fall, faktum är att det var rätt bra eftersom jag inte riktigt kunde skaffa mig en åsikt i den fråga som diskuterades tillsammans med fullmäktige igår.

Nåja, jag lyckades övertala alla att jag skulle få se på Gilmore Girls och Desperate Housewives. Det var underbart. Dessutom käkade jag mina chokladbollar - eller vad de nu kallas, de där med vitt skum inuti. Goda som fan, i alla fall. Där spräckte jag min budget. Jaja.

I övrigt står jag inför en rad discoproblem, men det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa. So long!

Inga kommentarer: