torsdag, februari 22, 2007

Och jag trodde att jag stressat klart, va..

Jag har mycket att göra idag. Eller, mycket jobbiga saker att göra. Först och främst gå och handla, och nej, jag kan ju inte gå till ICA trots att det är närmast, utan mina jävla principer skriker "KONSUM, PUCKO!" åt mig så det är väl bara att lyda. Jag avskyr ICA för att de inte har ekologisk mjölk med 3% fett. Å andra sidan, jag kanske borde börja dricka mellanmjölk, fett i mjölkprodukter ska tydligen motverka viktuppgång, och det är ju verkligen vad jag behöver. Nej, just det. Men ändå; Konsum är mest miljövänligt. Och röd mjölk är godare. Bara att traska dit. Trots att det är svinkallt ute.

Sen har jag tvättid också. Det känns lite onödigt, men inte mycket, så det är väl lika bra att slänga i en maskin.

Vidare så tror jag att jag måste städa lite. Åtminstone diska, om jag ska grädda pannkakor, och det är torsdag, vilket innebär att jag MÅSTE äta pannkakor.

Gaah, mitt liv suger en aning. Och det är säkert inget bra på TV ikväll heller.

Inga kommentarer: