fredag, januari 02, 2009

Goda nyheter - omväxling förnöjer

Ja, jag vet, jag var kanske lite mer än lovligt sur i min summering av 2008 - men för helvete, jag tror inte ens jag nämnde the bail out Volvo-plan, så det får stå, även om "vårt sista år i frihet" är lite over the top.

I vilket fall som helst, den här bloggen kommer antagligen vara rätt tom fram till onsdag, eftersom jag hälsar på min pojkvän, men jag vill i alla fall gratulera HAX till titeln Årets politiska blogg - en väldigt välförtjänt titel.

För den som inte kan hålla sig till onsdag, however, finns ännu en ljuspunkt; jag har gått och blivit en av vinnarna i Blogges senaste tävling. Där kan man hitta mina kanske en smula mer filosofiska tankar kring det här med utvik. Gott nytt 1984 allihop!

(Oh, jag vet, jag gjorde det igen. Drama queen, I know.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

En värdig vinnare, förstås. Nu kom det inte in så många bidrag, men faktum hade kvarstått i vilket fall som helst.

Droppa en not när böckerna kommer, är du bussig. Jag brukar oroa mig för att posten ska sjabbla.

Synd på den där bilden… man är bara 19 en gång i livet :)

Hanna Wagenius sa...

Blogge; man tackar!

Jag ska kika så fort jag kommer tillbaka till Uppsala - och tro mig, sjabblar posten så vet jag var deras kontor ligger, och utdelningschefen knows my name. I'll deal with it.

Nu är jag förvisso inte 19 längre, men man kanske borde ta något kort bara för att ha själv, egentligen, utifall det skulle förfalla allt för mycket och man behöver trösta sig en smula.

Markus "LAKE" Berglund sa...

Man ska inte läsa saker när man är trött; för ett ögonblick läste jag att du skulle till "din pojkvän HAX"!?1 8-O

Hanna Wagenius sa...

Markus; Haha, nejdå, men Johan verkar ha en liten crush på honom ;-P