onsdag, mars 21, 2007

Have a good day!

Idag är en bra dag. Började med att jag vaknade klockan sju, helt utsövd, och fick ligga och dra mig till halv åtta. Jag bara älskar at dra mig. Sen rapporterade de i Gomorron Sverige att över tretusen svenskar har fått nystartsjobb, och en tredjedel av dessa är invandrare. Det är vad jag kallar underbar statistik! Här får folk jobb, riktiga jobb, och inga fabricerade.

Dessutom tvingas jag erkänna att det är fint väder. Sol. Varmt. Jag gillar vanligtvis inte sol, men jag måste säga att man blir glad av det.

Förhoppningsvis fortsätter dagen i samma anda och jag slipper få huvudvärk.

Imorgon kväll kommer ryssarna. Kan nog bli rätt kul i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hatar huvudvärk och ryssar.

Hanna Wagenius sa...

Du har aldrig träffat min ryss. Hon är snäll!