tisdag, juni 13, 2006

Sjuk

Tjoho, jag har streptokocker (stavas det så? Jag skrev typ "sträptokokr" när jag var liten i alla fall..). Måste ringa mamma och tigga pengar till glass. Mina tonciller ser ut som.. två stora, röda och svullna saker. Bara att börja käka pencillin. Om jag nu får i mig det, allting verkar vara på väg att svälla igen i min hals. I detta ögonblick. Känns som om nån pumpar upp det, tänk lite som en sån där armring man hade när man var liten och inte kunde simma. Gör ont som fan. Måste ha glass, men har bara typ sju kronor (varav tre är på kontot och fem bestående av pantburkar) så det är ju bara att fortsätta drömma om inte modern har lite medlidande med mig.

Fan, hur kunde jag få det här? Dum fråga. Sweden Rock Festival + sunkcamp = feber och random sjukdom. Måste ta in det i beräkningen till nästa år.

Inga kommentarer: