torsdag, september 18, 2008

FRA-demonstrationen i tisdags

Jag kom på att jag ju faktiskt inte bloggat om Hoppets demonstration. Nåväl, kort sagt, det var för få där men herrejisses vilka talare.

Jag slänger upp lite bilder.

Magnus Andersson


Ingrid Lundqvist


Jag, Markus, Ingrid och Adam

Magnus

Lars Ohly intervjuas av SVT

Jag kunde inte låta bli att ta en idolbild av Sanna Rayman


Message of the day

Ida Gabrielsson snackade med Ung Vänstrarna, varefter de packade ihop. Skumt.

De söta syndikalisttjejerna gjorde i alla fall dagen. Utan deras entusiasm skulle slagorden hörts mer sällan. Tack!


3 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Du fastnade lite för den där Remember-varianten? Jag har fortfarande lite svårt att få rimmet att stämma. :-D

Sanna Rayman sa...

Idolbild... Tack! Men nästa gång får vi skaka tass i stället för att leka paparazzileken! ;-)

Hanna Wagenius sa...

Markus: Det kan man lugnt säga att jag gjorde! Funderar på att tapetsera Uppsala med den, är du med? ;-)

Sanna Rayman: Oh, jag lovar! Hoppas du inte tog illa upp och tror att jag är någon typ av ledarskribentstalker.. :-)