måndag, augusti 13, 2007

Bra dag i kubik

Jag måste erkänna att jag haft sämre dagar. OK att det hade varit jätteskönt att kunna stanna lite längre hos pojkvännen i Vetlanda, men måndagen har inte varit så pjåkig. Jag började dagen med körkortets teoridel och klarade det, varpå jag gick och dunderfikade med Malin som var inne i stan. Det var skittrevligt, speciellt eftersom hon känner till var de har Östersunds godaste mackor (Tolvan!) samt största, och billigaste, utbudet av kulglass (Domus). Och så blev det update. Var så länge sen vi träffades, man springer liksom alltid om varandra.

Anyway, nu när jag kom hem väntade ett glädjande besked; Camebridgeengelskaresultatet. Jag fick ett A. Det känns riktigt, riktigt jävla bra! Nu har jag mitt Certificate in Advanced English. Fan vad det ska ramas in! :D

Inga kommentarer: