måndag, mars 17, 2008

Angående uppehåll och utmaning

Idag hade jag över 200 olästa blogginlägg i RSS-läsaren. Drygt, men något man får ta om man nu får för sig att åka till Sveg och övningsköra samt därefter fara hem och hälsa på en sväng. I alla fall så lämnade jag datorn hemma, och har därför inte varit särskilt ajour med händelserna. Därför har jag inte bloggat heller.

Märker dock att ett stycke utmaning dimpt ner, från Blogge. (Nej pappa, klicka inte på länken!) Liksom honom är jag sådär extremt straight - inte ens partyflata, brukar jag förklara det med. Därav blir det en lite småsvår utmaning. Tror det får det bli den här bruden. Man blir ju i alla fall bukis med Brad Pitt, och det är inte fy skam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför får inte pappa se min blogg? Så farlig är den inte…

Hanna Wagenius sa...

Han får väl, men då vill jag helst ha en chans att förklara varför jag läser den.