onsdag, februari 10, 2010

Bilder

Ibland dyker det upp saker i mailboxen eller bland kommentarerna som sätter lite guldkant på tillvaron. Idag har jag mottagit ett förslag på att dels byta den svarta bakgrunden, eftersom det gör allt så dystert, samt att börja lägga ut lätt- eller avklädda bilder på mig själv för att stimulera det politiska intresset.

Det är ju en trevlig komplimang att få, men jag har inga planer som involverar utvik. Däremot skulle jag ju behöva bilder till personvalskampanjen som börjar kicka igång så smått - så om du som läser känner någon som eller själv är bättre än min lillebror på att fota; hör av dig! Mailadresser finns i högerspalten.

7 kommentarer:

之乎者也 sa...

Jag sekonderar tanken på ett politiskt utvik…

Per Hagwall sa...

Du får gärna använda den här :)

Andreas Kent Eriksson sa...

Gör inget dumt nu (ta inte bort det svarta!!!).

Per Hagwall sa...

Menvaf, det går inte att länka direkt, man får en bild på Johan Norberg hur man än gör. Jaja, du hittar ändå.

CarlB sa...

Utvik är väl att ta i- men gärna fler bilder liknande dom du hade på Bilddagboken. Bakgrunden är helt OK, men berätta mer om valkampanjen.

Unknown sa...

Lyssna inte på dem, svart bakgrund är bra för ögonen.

Andreas Kent Eriksson sa...

... och för själen.

*Soundtrack: The Rolling Stones - Paint it Black.