lördag, mars 10, 2007

YEEEEES!!

Blogger har hatat mig ända sedan i måndags, när min käre lillebror övertygade mig om att jag borde radera alla mina cookies. Det innebär att det här kommer att bli någon sorts update-post med ickeaktuella saker som jag måste få skriva av mig om.

Först och främst, ungdomshuset i Köpenhamn. Herregud. I Argument satt nån snubbe i femtioårsåldern och sa att det fanns en sån kultuuuur i väggarna, det kunde man inte komma ifrån. Ja, kanske det, men det fanns uppenbarligen cancer i dem också. Som om kommunen inte fått skit om de hade fått stanna kvar och dö allihop. Nu hade de ju till och med fått ett nytt hus, vad i helvete var det att bråka om?

För övrigt så är vår värmepump snart installerad. Mina föräldrars äktenskap är räddat! Tjoho!

Något som jag tycker är lite häftigt är att jag kommer att sitta som beslutande på KS på onsdag. Det lär bli ganska intressant, och framförallt väldigt roligt.

Sportlovet är snart slut nu, men jag och Sandra var ute och rände på Eriksgården igår. Det var skitroligt! Man borde inte gå på krogen när det inte finns fulla turister där, allvarligt! Även om man kan skippa dem som är i samma ålder som ens egen far. Sådant blir lätt lite obehagligt.

Min mobil är fortfarande fucked up, i alla fall, trots att jag köpt ett nytt batteri för fyrahundra spänn. Den - ja, inte stänger av sig, men det jävlas. Skärmarna är svarta, och jag måste ta ur batteriet och sätta tillbaka det för att kunna starta om den. Dock - och det här är det riktigt skumma - är datum, klocka och samtalslistor korrekta och kvar. Känns liiiite konstigt, men det bör gå att åtgärda om man får tag på återförsäljarna. Rätt svårt under helgen.

Nåja, that's it, förhoppningsvis kommer det komma nån mer post nu när jag kan logga in igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ground 69!!!!!1