tisdag, september 05, 2006

Vardag

Jag tycker att jag börjar bli väldigt duktig på det här med att inte bo med mor och far. JAg har faktiskt inte skjutit upp disken en enda gång hittills den här terminen, och tror man att en dryg vecka inte är något att hurra för så känner man inte mig. Vidare så vek jag faktiskt tvätten igår. Det häner fan inte ofta.

Och så bakade jag havreflarn igår. Något jag är dålig på är att hålla mig från smeten. Den var jättegod, men bakpulvret var nog inge vidare nyttigt. Man känner sig lite.. uppsvälld. Men havreflarnen blev goda. Trots att det var fiberberikade havregryn och inte vanliga (jag kunde inte hitta vanliga på Konsum nu sen de byggt om).

Det som är kvar att jobba på är städningen och TV-tittandet, i alla fall. Man ser på alldeles för mycket skit. Jag borde hålla mig till Idol och Du är vad du äter. Och så Gilmore Girls på tisdagar. Och Desperate Houswives. Gaah, det kommer att sluta med att jag kolla på Dr. Phil också. Lika bra att ge upp.

Men jag ska fan dammsuga lite idag.

Inga kommentarer: