lördag, september 23, 2006

80-talsdisco igår

Till att börja med; jag finns på bild i min rosa (ROSA!!!) outfit på http://studenter07.bilddagboken.se/. Det är hemskt, och jag misstänker att det kommer flera eftersom jag fick posa som fan igår. Maggan och Pavlina skällde ut mig efter noter för att jag övergett min aningen mörkare klädstil. Jag kan trösta dem med att jag bytte om senare.
Nåja, i övrigt var det rätt trevligt. En del kom faktiskt utklädda, vilket var skitkul. Däremot skräpade folk ner en hel del utanför, men det är väl något man får ta.

Jag och Basti gick och hälsade på Sune sen, så nu vet jag var han bor. Och vi blev tillsagda av Pelle Persson (Himself!!) att vara lite tystare, för klockan var runt halv fyra på morgonen och man skulle visa hänsyn gentemot grannar (jag vill passa på att be om ursäkt till eventuellt störda grannar. Förlåt).

Nåja, nu är jag hemma, och min kusin Maria har återlämnat "En alldeles egen ponny" av Veronica Westlake, en av mina absoluta favorit-nostalgi-böcker, så jag är överlycklig.

Inga kommentarer: