söndag, juli 23, 2006

update

Känner att jag behöver uppdatera lite angående den senaste tiden.. I fredags var jag, Marie, Rex, Erik och Gustav på en klättertur upp för Funäsdalsberget. Underhållande men fruktansvärt jobbigt på de ställen där man inte klättrade utan snarare gick i uppförsbacke. Nåja, alla överlevde, vi fikade på Toppstugan och gick ner igen, efter att vi förevigat Cindy (världens goaste vovve!) med en av klätterhjälmarna på huvudet. Hon var så söt!

Fredag kväll kom Sandra (Maries tvilling) och hennes pojkvän Mick upp, vi kollade på film och så mest. Igår kom Marie först och hjälpte mig att trampa hö, och efteråt badade vi uppe i Bruksvallarna. Ljusnan var förvånansvärt varm!

Vi badade idag också, efter att vi gått upp på Knallen (typ en mil fram och tillbaka, Cindy blev lite trött..). Och så har vi ätit chokladpudding ikväll. That's our holy ritual. Vi såg på Big Fish också. Erik och Gustav tyckte att den sög, men jag gillar den. Leve Tim Burton!

Nu ska jag nog sova lite. Ska jobba mellan halv nio och halv tio i morgon bitti, okristligt tidigt, men vad fan, jag är ju ateist.

Inga kommentarer: