måndag, augusti 28, 2006

och jag klev upp kl 8 i morse.

Nu är det lite struktur på min vardag igen. Skolan har börjat. Tråkigt nog får jag inte läsa psykologi. Filosofin kan jag läsa med åtminstone en schemalagd lektion. Engelska C fixade sig. Och så hemstudier på måndagar, så jäkla skönt!

I övrigt har det regnat typ hela dagen. Jag blev dyngsur när jag var nere och hämtade en burk blåbärssylt som fader hade med sig ner till Sveg idag. Och jag har ingen cykel, eftersom jag fick skjuts av Madde till skolan. Och jag måste köpa ketchup.

Nu är det inte långt kvar till valet heller. 20 dagar. Fan vad jag vill ha maktskifte.

Påminner i övrigt om The Poodles-spelningen i lördags, sossarnas valfläst. SSU var skitsura för att det var tre-fyra MUF:are där med en låda godis. Försökte få igång en diskusion med deras distriktsordförande och inledde med att det var jag som kontaktat dem angående en klasskamrat som inte fått bli medlem, varpå jag fick svaret att han stod på deras medlemslista, han visste bara inte om det. Jag antar att det är någon gammal vara som sitter i.

Inga kommentarer: